Český Trávník

Vývoj softwaru na míru zpravidla nepřivádí zákazníky, kteří mají vše úplně jednoduché a standardní. Podstata řešení projektů na míru je v pravém opaku - individuálním řešení specifických, neobvyklých, složitých problémů a výzev. Český Trávník by se hodil jako definice adepta na eshop na míru.

Na cestě z Budějovic do Krumlova by asi nikoho nenapadlo vyhlížet louky s trávou nejvyšší kvality a přeci tam jsou. Český Trávník totiž již přes 10 let pěstuje špičkové travní koberce, které pak instaluje na hřištích, zahradách nebo zkrátka kdekoli toužíte po úžasném trávníku. Kromě toho ale umí výborně i umělé trávníky. A právě tady začíná obrovská výzva tohoto projektu.

Český Trávník řeší několik hlavních služeb, které poskytuje zakázkově - přírodní trávníky, umělé trávníky, zavlažování, sportoviště a hřiště. Přírodní trávníky se ještě dále dělí na seté trávníky a travní koberce. Aby zákazníkům nabízeli další možnosti, rozhodli se rozšířit svoje služby o eshop, kde je nabídka zejména umělých trávníků, příslušenství k nim a také doplňkové zboží na údržbu trávníků přírodních - substráty, hnojiva apod.

S takovým rozsahem služeb bylo třeba od začátku webdesignu řešit pečlivě všechny různé uživatelské scénáře, které se na webu budou vyskytovat. Výsledkem je přirozené oddělení proudů přírodního a umělého trávníku, které provází i eshop. Produkty lze nastavit tak, aby nabídka dalších produktů (tzv. cross-sell) nezobrazovala např. lepidlo na umělý trávník, pokud zákazník v košíku má evidentně produkty pro trávník přírodní.

Vzhledem k enormnímu zájmu o služby Českého Trávníku a z toho vyplývajícího vytížení zaměstnanců bylo nutné řešit také problém irelevantních poptávek. Telefonicky, mailem nebo přes kontaktní formulář dříve přicházely dotazy a poptávky, kde chyběly jakékoli informace a zaměstnanci proto vždy stejným způsobem zjišťovali detaily zakázky. Výsledná cena pak byla často úplně mimo představu poptávajícího. Jasným řešením proto byl konfigurátor jak přírodních, tak umělých trávníků, který návštěvníkům webu umožňuje zadat parametry zakázky a ukáže orientační cenu. Následně může návštěvník poptávku rovnou s vyplněnými podrobnostmi odeslat  do systému.

Kromě eshopu jsme pro Český Trávník vyvinuli také podpůrný software pro vykazování času, který využívají zejména brigádníci pro jednoduché vykázání stráveného času na zakázce, kde zpravidla mají pouze mobilní telefon.

 

tvorba webových stránek
eshop
vývoj software na míru
IT provoz
PPC propagace
Technická podpora
Webdesign

Budget projektu

Chcete se dotknout víc než
špičky ledovce?

<Path> Layer 1