Premio Coffee

Malé pražírny jsou v kurzu. Co si ale budeme povídat, většina nenabízí nic jiného než ty ostatní a odlišují se jen lokalitou, designem, a tím, jak velký hype dovedou v okolí vyvolat.

Premio Coffee se vydalo cestou eshopu, kde malé pražírny příliš neexcelují. Ambicí není "jet to ve velkém", ale podpořit prodej přímo z pražírny. Premio Coffee sází na to, co bychom nazvali marketing bez nesmyslů. 

Produkt je střední, možná vyšší střední třída - nejsou to mikroloty nebo bio organic fairtrade káva s příběhem. Je to single origin (káva z jedné oblasti) z prověřených oblastí s dobrou reputací. Cena je příznivá, obzvlášť v porovnání s těmi pražírnami postavenými na mohutné propagaci. 

Kde je Premio Coffee výjimečné je přizpůsobení potřebám. V menším měřítku totiž mohou pražit ve více stupních pražení a také melou přesně podle toho, jak si zákazník navolí.

Eshop jsme proto navrhli tak, aby plnil dvě podružné role:

  1. vzdělával o kávě a informoval o parametrech a rozdílech
  2. usnadňoval výběr a objevování chutí a káv tak, aby si každý našel "to svoje"

U každého produktu jsou proto prezentovány strukturovaně a přehledně vlastnosti, které většina eshopů opomíjí a nebo je shovává v názvu kávy, kde ale většina zákazníků bude spíše losovat, co by jim asi chutnalo. Cílem Premio Coffee je umožnit zákazníkům najít, čemu odpovídá chuťový profil, který mají rádi.

To je důvod proč primární parametry produktů jsou odrůda, zpracování zrna a stupeň pražení. Společně s názvem, kde je specifikace původu a sklizně, má tak zákazník výrazně přehledněji prezentovány informace, které jsou důležité pro správný výběr. Příště tak může vyjít z načerpaných informací a snižuje se tak pravděpodobnost, že "sáhne vedle".

Vcelku jednoduchý eshop se tak povedlo povznést funkcionalitou nad velkou porci konkurence a zbývá otázka, zda marketingová strategie s minimální propagací bude dlouhodobě funkční a udržitelná v konkurenčním boji s velkými a dravými hráči.

Chcete se dotknout víc než
špičky ledovce?

<Path> Layer 1