První Chodská

Online kampaně, které na hlavu nespadnou
  • Online kampaň
  • Konkurenceschopnost
  • UX optimalizace
První Chodská

O projektu

První chodská je rodinný podnik, který materiálem pro střechy drží domy v suchu už více než 30 let. Ačkoliv se jedná o střešní experty a jedny z největších dodavatelů takového sortimentu pro v Česku, s nýtováním marketingu potřebovali pomoct. Na hlavu jim začínal padat starý e-shop a neefektivní kampaně. Chtěli jsme zajistit stabilní poptávky a dosáhnout na vyšší obrat.

Online kampaň

Nové krytiny na pevný propagační krov

Propagace hraje klíčovou roli v úspěchu každého byznysu. Když jsme v roce 2022 převzali vedení kampaní, optimalizovat ty stávající na Google Ads a Skliku nestačilo. Propagační výbavu Chodské jsme tedy rozšířili o kampaně na Facebooku a na Tanganice. První výsledky jsme pozorovali až za pár měsíců, ale podařilo se nám zasáhnout širší publikum.
Konkurenceschopnost

Benchmarking pro zastřešení cen

Pokud neznáte konkurenci, nemůžete se v tak specifickém prostředí prosadit. Abychom zjednodušili důkladné prozkoumávání situace na trhu, celý proces jsme automatizovali. To pomohlo přizpůsobit ceny tak, aby byly konkurenceschopné.
UX optimalizace

Pevný e-shop nad hlavou

Správně cílené kampaně ale nejsou jediným důvodem nárůstu objednávek. Museli jsme vyřešit zastaralý e-shop, kde se zákazník nevyznal v možnostech doručení, v kategoriích zboží, nemohl přehledně vyhledávat a to ho od nákupu odrazovalo. Pomocí nástroje Hotjar jsme zjistili, jak se návštěvníci na webu chovají. S “krabicovým řešením” napojeným na ERP jsme sice byli ve vylepšeních limitovaní, ale zato jsme vychytali dílčí problémy, které bránily přehlednému a rychlému UX.

Zastaralé systémy Chodské jsme přetavili do uživatelsky přívětivější platformy, která zvýšila obrat i počet objednávek. I dál chceme prozkoumávat možnosti nových platforem tak, abychom oslovili nové skupiny zákazníků a přicházeli s novými nápady podle jejich přání.
Medvěd lední

Chcete se dotknout víc než špičky ledovce?