Wous byl prvním z moderních barber shopů v Českých Budějovicích. Koncept, který se rychle ujal, má dnes dvě pobočky, aby nabídnul dostatečnou kapacitu. Webové stránky Wous ale začly jako možná ta nejlevnější realizace, kterou mezi našimi referencemi uvedeme.

Projekt vznikl jako záchrana rozsýpajícího se Wordpressu - nebyl čas ani prostředky na webdesign, a tak se v podstatě překódovala šablona, která tam byla. Žádná administrace, žádná funkcionalita.

Jednou nebo dvakrát do roka nám z Wousu napsali změny textu nebo otevírací doby a my je do pár hodin implementovali. U menších stránek, kde se obsah skoro nemění tento přístup šetří peníze i čas obou stran. A jako bonus i stránky jsou rychlejší, když nemají žádnou databázi, ze které by se obsah musel nahrávat.

Časem přibyla druhá pobočka, která pro odlišení dostala jiné barevné schéma. Pak přišla první správa obsahu - členové týmu. Nakonec se implementovala i trochu složitější funkcionalita, a to formulář pro nákup dárkových poukazů.

Je až s podivem, kolik let webové stránky běží stále na webdesignu z roku 2016. Evidentně ale stále dostačuje a umožňuje i implementaci nových funkcionalit. Z ekonomického pohledu je tak web Wousu jistě rekordmanem v poměru ceny ku užitku.

Budget projektu

Chcete se dotknout víc než
špičky ledovce?

<Path> Layer 1